pondelok 27. júna 2011

Zázraky

Zázrak je nepochopenie súvislostí - dočítala som sa. Súhlasím. Nechápem. Každý rok v lete sa čudujem a krútim hlavou: Aké sú tie čerešne krásne, aké sú chutné, chrumkavé! Aké sú tie ríbezle kyslé, lesklé! Tá farba a chuť! Žasnem... a nechcem pochopiť, chcem sa každý rok rovnako diviť a kývať hlavou :-), ochutnávať, porovnávať,...
Úroda ovocia a zeleniny zo mňa každý rok robí malú školáčku, ktorá nechápe: 
 prečo je ríbezľa menšia ako čerešňa?
prečo sú uhorky hrboľaté?
prečo ten kôpor tak nááádherne vonia? 
Radosti chutí, vôni a krása pre oči - to sú moje zázraky leta.
A ešte jeden zázrak: kde berie silu burina, ktorú poctivo vytrhávam od jari do jesene medzi skalami?? ;-)
Preposielam všetkým Vám toto čerešňové srdce výmyseľ "stromčekovej" Zuzanky. ♥
 Užite si letných farieb, chutí a vôni,... každoročných letných zázrakov!

1 komentár:

  1. Jooj, ako si ma preniesla do detstva na jednu svadbu, na ktorej som sa naučila spievať "Mala som ja vo fertuške čereeeeešne:)".
    V živote nemusíme vždy hľadať súvislosti, inak by sme sa určite dozvedeli, že tá burina je odolná z jedného dôvodu - chce si získať našu pozornosť:)Robme sa teda, že to nevieme a s láskou sa jej furt sladko prihovárajme:)
    Pekná úroda!

    OdpovedaťOdstrániť