streda 20. júla 2011

V objatí tyrkysovej

Všetko to začalo veľkou hodvábnou šatkou kúpenou v sekáči.
 
Ani som si neuvedomovala moje aktuálne letné farebné ladenie, iba susedka "medzi rečou" pochválila farbu mojich naušníc.
 Tak som sa (seba :) začala viac všímať. Hľa, koľko tyrkysovej farby je zrazu okolo mňa.

  Neskôr sa manžel vrátil z ciest a bez akejkoľvek mojej nepriamej či dokonca celkom jasnej poznámky, priniesol mi darček - tyrkysovej farby náhrdelník.

 Nutne som potrebovala 3/4 nohavice a "vhodné" boli iba v tejto farbe.
 Čo sa týka týchto pláteniek, vo výbere farby som, ako inak, nevinne - posledný zlacnený pár v mojom čísle (Tchibo). No, nekúpte to! :-)  
 Tyrkysovej sa jednoducho páčim :-)
 Po večeroch pracujem na modro-tyrkysovej deke pre syna do nového bytu.
 A to som ju po minulé roky obchádzala, ignorovala, nevidela. Farba roka 2010 ma zasiahla oneskorene ale plnou dávkou.
 V kombinácii s bielou na mňa pôsobí čisto a sviežo, s hnedou je to retro image, s modrou evokuje námornícku slobodu. 
 Aby ste si nemysleli, že "chodím" iba v tyrkysovej, hľaďte!
 Včera som si kúpila modré náušnice (zima sa opýta: čo si kupovala v júli? a ja už viem čo odpoviem - snehové gule na naušniciach). 
No a  ešte som neodolala náhrdelníku koralovo-staroružovej farby.
 ...však sa úžasne hodí k tej tyrkysovej? :-) 

Tyrkysová je farba komunikácie.
 Tak preto blogujem? - môže za to moje farebné ladenie, či? 
 s ♥ a :-)

1 komentár:

  1. jej, ahoj to som ja, gabyka, uz je zima, mas na uskach vlocky? :) krasna deka, ja som teraz maniak do hackovania, same stvorce na deky, vlocky na stromcek a anjelikovia... pekne vianoce:)

    OdpovedaťOdstrániť