sobota 30. júla 2011

Júlové snehové vločky

Júlové počasie v Roku Pána 2011 bolo všelijaké len nie letné. Stupňov cez víkend bolo aj 30; musela som ale spočítať tých 15 °C zo soboty s tými 15°C z nedele. Postupne som vytiahla deku, uvarila čaj, popoludní zapálila voňavú sviečku a myšlienky a nápady boli skôr jesenno-zimného zamerania. Nečudo teda, že mi spod háčika vypadla vločka. Prvá,....

...štvrtá,....kopa. Minula som zostatky bavlny z mojich dávnych prác. Postupne dozrel aj nápad. Vločky použijem na vianočné pohľadnice a na kartičky k darčekom. Jemne ich prilepím obojstrannou lepiacou páskou k farebnému papieru aby sa dali obdarovanému ľahko odlepiť a zavesiť na vianočný stromček alebo napr. na kúsky čečiny vo váze.

Ešte ich naškrobím a prežehlím, počkám na daždivé jesenné dni a budem pokračovať druhou papierovou etapou výroby pozdravov.

Tak veru, navločkovalo, nasnežilo mi - a v júli! :-)

3 komentáre:

  1. Vierka, dostávaš ma do situácie, kedy si spytujem svoje svedomie, pretože ja robím vždy všetko na poslednú chvíľu a s batohom nervov. Musím si zobrať príklad od Teba. Vločky už majú nádych sviatkov, ale ich kúzlo sa naplno prejaví až odovzdaním do rúk obdarovaného, a preto želám, nech sa Ti vrátia vo forme prekrásneho sviatočného úsmevu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka,"Osoba príkladná" som len v súvislosti s Vianocami, lebo tie mám rada rovnako teraz ako v detstve. Koledy ale u nás ešte nepočuť :-)
    Mať tak ešte tvoje krásne písmo...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, krasne! Aj ja chcem byt tak sikovna!!! Dakujem za 'follower'.

    Chcela by som ta pozvat na moju Giveaway na...

    http://thelittlefrogdesign.blogspot.com/2011/09/my-memories-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť